--> COOL KE ? <--

okayy , semalam satu sekolah pandang aku -,- aku tak tau ape yang soo super sial dekat aku semalam .
hha :D actly , semalam Sofiya  bawak dua spectacle dia , 
aku punn super -semangat lalu mintak pinjam japp . die punn okengg laahh :)
first time pakai rasa tak selesa , second time pakai super-selesa :D
mula-mula Sahira yang start pakai dulu , then , aku nampak die macam  super - coolioo ,
then  , mulalahh timbul rasa gedik di pancreas aku nak pakai spectacle yang amatlahh coolioo ituu

beberapa minit kemudian , teacher Suzila masuk kelas , pastu aku acah-acah malu nak pakai spec tuhh ,
padahal dalam hati aku cakap " cikguu ! tengokk lahh spec saya :D cool takk ? "
wahkakakaaka X) then , cikgu cakap suruh simpan buku sebab masa dah time untuk mulakan paper BM :)
mulalah , aku menggelabah sebab aku tak baca buku sangat :P
konon dah pandai gilossss *v* then , teacher Suzila pandang aku , die cakap " Sahira , Nayly ,Sofiya :))
 kamu cantik and comel ! kamu coolioo " 
aku apa lagi , kembang segala lubang dekat anggota badan aku :0
kau ada lubang ? tak ada kann ? soo .. SHATTAP !

time rehat Sofiya mintak spec , aku cakap lepas rehat aku bagi , tapi die degil ,
soo , aku bagi je lahh , aku taknak melantakk hak orang :)
then aku cakap , " kalau kau jatuh longkang jangan salahkannn akuuuuuu "
ye lahh sebab spec yang aku pakai takdak power , die pakai ada power :)

time lepas rehat , aku mintak balik , dia bagi ,
then , aku pinkan Spongebob pins kat tudung aku ,
hha :D terserlah lahh kecomelan aku  !
*abaikan perkataan kecomelan -,-

actly , time rehat , Ain terserempak Ayo si budak gendottt
Ain kata muka Ayo dengan muka Sahira lebih kurang sama kalau die pakai spec tuhh 
Sahira segan lalu dia bukak spec tuhh , dah tuhh die gelak terbahakk-bahakk !
attoyaii , satu sekolah dengar -..- 


soo , kesimpulannya , pakai spec memang coolioo :)


p/s = sorry guys tak dapat tunjuk gambar aku pakai spec tuhh , lain entry nanti aku tunjukkan 
sebab korang pahampaham lahh . dalam sekolah time exam :) 

tak suka apa yang aku post ? triple fuck dekat lubang hidung kau X)